Tuesday, March 9, 2010

Ижийдээ бичих захидал
Сайн байна уу? Хайрт ээжээ, та хичээлдээ явж байна уу? Та онц авч байна уу? Хүү нь хичээлдээ явж байаа. Би дандаа онц авч байгаа шүү, ээжээ. Би тооны, биеийн тамирын, зургийн хичээлдээ илүү сонирхолтой байдаг. Манай ангийн багш хичээлээ гоё заадаг, хүүхдүүдийг загнадаггүй, одоо 100-1000 хүртэл нэмэх хасахыг үзэж байгаа. Манай сургуульд өргөтгөл хийж байгаа удахгүй шатрын дугуйлан хичээллэнэ гэсэн, би дугуйланд орноо ээжээ. Би өдөр болгон гэрийн даалгавараа өөрөө хийж чаддаг болсон. Дараа нь кардон хайрцагаар гоё машин, онгоц, усан онгоц, байшин хийдэг. Өвөө надад тусалдаг. Одоо би өөрөө машин хийж чаддаг болсон. Ээжээ би 5 машин, 1 усан онгоц, 2 онгоц, 4 байшин хийчихсэн байгаа, таныг ирэхээр үзүүлнээ. Ээжээ та миний хичээл тарахаар эмээ бид хоёрыг Солонгос улсад урина гэсэн биз дээ? Та намайг очиход гоё гоё хайрцаг олныг бэлдээрэй. Хүү нь очоод ээждээ гоё машин хийж үзүүлнээ. Ээжээ манай улс бүх хүүхдүүдэд 70 мянган төгрөг өгч, бид нарыг баярлуулж байгаа. Би эмээ өвөө хоёртойгоо ХААН банкнаас авсан, би Солонгос явахаараа мөнгөө аваад явна, ээждээ өгч тусална. Ээжээ та онц сураарай, хүү нь онц сурна. Ээжээ, хүү нь ээжийгээ их санаж байна. Том цагаан онгоцонд суугаад ээждээ хүү нь удахгүй очно. Ээжээ эмэгтэйчүүдийн баярын мэндийг хүргэе. Та сайхан баярлаарай.
Миний ээжийг Алтансувд гэдэг. Солонгост сурдаг.
Миний ээж гоё. Миний ээж хөөрхөн.
Би ээждээ хайртай.
Ээжээ баяртай.
Хүү Базарсад

0 Comments:

Post a Comment