Monday, October 26, 2009

дуудлага

Зөн совин хамаг ухаан бодлоороо чамайг би дуудна
Зүрх сэтгэл минь гэгээтэй харах нүд минь гэрэлтэй
Зүгээр л тийм гэгээн өглөөний нар туссан газар
Энэ бол би
Эзэнгүй хаант төр
Хаантан минь
Харьд яваа тэнүүлчин минь эргэж ир
Алс холд тэнгисийн дээгүүр исгэрэх салхин
Айдас нөмрөн чихээ дарах хашгарах дуун
Тэртээ дээгүүр исгэрэх салхин
Тийм алсад хүрэх хадны цуурай
Тэр чамайг дуудсан дуу минь
Хаантан минь
Харьд яваа тэнүүлчин минь эргэж ир
Бүдэрсэн өвдөгөнд чинь шарх болон тогтсон би
Бүхий л замын туршид мөрөнд чинь тоос болон уцнасан би
Ангаж ядрахдаа чиний балгасан горхийн сэрүүн ус би юм
Амтат нойр үүр шөнийн зүүд чинь юм
Зөвхөн чамайг эргэж ирэхийн төлөө нэхсэн
замын чинь бартаа шантрал ядрал чинь би юм
Хаантан минь
Харьд яваа тэнүүлчин минь эргэж ир

0 Comments:

Post a Comment